Jelenlegi hely

Hirdetés

Mint minden gyümölcs, a szilva is igazi ásványianyag-bomba. Milyen egészségügyi előnyeit használhatjuk ki és mekkora a tápanyagtartalma? Íme!
 

A nélkülözhetetlen vas 1.

Mihez kell, hogyan termelődik és mitől lesz bennünk kevés a vas? 

Amit eszünk azzá leszünk – tartja a mondás, ezt viszont már a legújabb tudományterület, a nutrigenetika és a nutrigenomika is igazolja. Hol tart ma ez a terület és tényleg megváltozhatnak a génjeink a táplálkozás hatására?

<p>Tudta, hogy a lenmag jótékonyan hat a koleszterinszintünkre, ráadásul azoknak is nagy segítség lehet, akik szeretnének néhány kilótól megszabadulni?</p>

Az iskolakezdés idején roppant fontos, hogy gyermekünk étkezésére és mozgására is figyeljünk. Milyen ételekkel és mennyi mozgással lesz egészséges a gyermek?

Országos kutatásban vizsgálták, hogyan boldogulunk az élelmiszercímkék adataival.

dolomit

Csontjaink és mirigyeink védője, a dolomit. Nem csak az építkezéseken, hanem a kalcium és a magnézium pótlására, táplálék-kiegészítőként is felhasználhatjuk, mutatjuk hogyan!

A fehér búzaliszt túl gyakori fogyasztása számos betegség kialakulásában szerepet játszhat. Ma már több, magasabb tápértékű helyettesítője is akad, nézzük, mit ajánl a dietetikus.

Vajon mi igaz a sztárdiétákból, mi a garantáltan sikeres fogyókúra titka? A sokak által kíváncsian figyelt, két esztendeig tartó tanulmány eredményeit nemrég az orvostudomány első számú folyóirata, a New England Journal of Medicine közölte.

 

A sárgadinnye nemcsak finom, zamatos és édes, hanem gyógyhatása is jelentős. Gondolná, hogy még a női bajokra is ehetjük?