Jelenlegi hely

Hirdetés

Az már régóta nem vita az orvosok körében sem, hogy a kávénak egészségvédő hatásai vannak. Nézzük, miért nevezik csodaitalnak és mennyi a napi megengedett adag!

Az iskolakezdés idején roppant fontos, hogy gyermekünk étkezésére és mozgására is figyeljünk. Milyen ételekkel és mennyi mozgással lesz egészséges a gyermek?

Országos kutatásban vizsgálták, hogyan boldogulunk az élelmiszercímkék adataival.

Kurkuma hatásai: gyulladáscsökkentő, gyulladásgátló, antioxidáns

A gyömbérfélék családjába tartozó kurkumát az indiai népi gyógyászat és gasztronómia évezredek óta alkalmazza. Nem véletlenül, hiszen élénksárga színe és különleges aromája mellett erős antioxidáns, emésztés-serkentő, vércukorszint-stabilizáló, gyulladáscsökkentő hatásokkal jellemezhető.

dolomit

Csontjaink és mirigyeink védője, a dolomit. Nem csak az építkezéseken, hanem a kalcium és a magnézium pótlására, táplálék-kiegészítőként is felhasználhatjuk, mutatjuk hogyan!

A fehér búzaliszt túl gyakori fogyasztása számos betegség kialakulásában szerepet játszhat. Ma már több, magasabb tápértékű helyettesítője is akad, nézzük, mit ajánl a dietetikus.

Vajon mi igaz a sztárdiétákból, mi a garantáltan sikeres fogyókúra titka? A sokak által kíváncsian figyelt, két esztendeig tartó tanulmány eredményeit nemrég az orvostudomány első számú folyóirata, a New England Journal of Medicine közölte.

 

A sárgadinnye nemcsak finom, zamatos és édes, hanem gyógyhatása is jelentős. Gondolná, hogy még a női bajokra is ehetjük?

Vajon mitől lesz finom az  iskolai szünetekben fogyasztott uzsonna, tízórai? Egy kampány keretén belül most személyre szabott dietetikai tanácsadást nyerhet. Mindehhez elég csak megosztania kedvenc egészséges receptjeit! 

Gyorsabban szeretnél fogyni? Nem megfelelő az anyagcseréd? Ragyogóbb hajra vágysz? Túl száraz a bőröd? Semmi pánik, szerezz be egy üveg almaecetet, aztán figyeld az eredményt!