Jelenlegi hely

Hirdetés

A testünkre és a lelkünkre egyaránt jó hatással van: a méregtelenítés. A méregtelenítés legfontosabb célja, hogy felfrissüljön és egészségesen működjön a szervezetünk. A tavasz pedig kiváló időszak arra, hogy a felhalmozódott salakanyagoktól megszabaduljunk. 

Táplálkozási szabályok, amelyeket mindenkinek érdemes megfogadnia: például étkezzünk lassan, nyugodtan és használjunk kisebb tányérokat. Ha betartunk pár szabályt, akkor koplalás nélkül is fogyhatunk!

Az éves hazai sonkatermelés harmada húsvétkor fogy el: a sonkafogyasztás hagyománya az ünnepen egyre inkább kiterjed a pulykára, amelynek húsa könnyed, egészséges választás a nagy lakomák idején.

Tojás és koleszterin

A tojás felelős a magas koleszterinszintért? Érelmeszesedést okoz? A tojást a múlt század végén hozták összefüggésbe több betegséggel, ezért sokan kerülni kezdték. A legújabb eredmények kapcsán azonban érdemes átgondolni a korábbi feltételezéseket, és rehabilitálni a tojást.

tojásmentes citromos keksz recept

Tojásallergia felnőtteknél és gyerekeknél is jelentkezhet. Kezelésének egyetlen módja, ha a tojást kiiktatjuk az étrendből, de ez nem jelenti azt, hogy a tésztafélékről, édességekről is le kell mondani.  Hasznos tanácsokkal, és egy süteményrecepttel is segítünk a tojásmentes diéta összeállításában.

A kínai hagyományos gyógyászat immunerősítés alatt főleg a csí, azaz az életerő erősítését tartja a legfontosabbnak. Ha a csí áramlása nem ütközik akadályba a szervezetben, akkor az képes a kórokozók támadását elhárítani. 

Ha szeretné eltüntetni az ünnepi lakomák "nyomait", hívja segítségül a természet zsírégetőjét, a sárgarépát. Mutatjuk, milyen jótékony hatásai vannak!

Kevesebb tojást és tojásból készült terméket fogyasztunk a fipronilos, rovarirtós botrány óta? Nem! Vajon miért töretlen még mindig a fogyasztói bizalom a tojás iránt?

​Sokan úgy gondolják, hogy ha edzés után esznek, akkor hiába dolgoztak. Pedig ez súlyos tévedés! Az edzés, a különböző intenzitással végzett testmozgás hasznos, ám egyben megerőltető is a szervezetnek. 

A gyermekek számára a szülői minta a legfontosabb és ez a táplálkozásra is igaz. Az egészséges étrend, az új fogásokra, ízekre való nyitottság, a gasztronómiai kísérletező kedv, valamint a preferenciák mind „öröklődnek” a utánzás által.