Jelenlegi hely

Hirdetés

Vitaminpótlás vegetáriánusoknak. Sokan azt gondolják, azzal, hogy lemondanak a húsevésről, mindent megtettek az egészséges táplálkozás érdekében, holott ez a táplálkozási forma is rejthet magában veszélyeket, ha nem vagyunk elég tájékozottak.

Egészségtelen táplálkozás, dohányzás, mozgásszegény életmód. Számtalanszor hallottuk már, hogy ezek a tényezők károsan hatnak a szervezetünkre, kifejezetten a szívünkre. De azt tudjuk, hogy milyen hatással vannak rá az energiaitalok?

Néhány kultúrában még ma is fennmaradt az a szokás, hogy kenyérrel és sóval fogadják a vendégeket a barátság és a hűség jelképeként. Mi magyarok vendég nélkül is sok sót eszünk – hogyan tudjuk csökkenteni a mennyiségét? Erre adunk most tippeket. 

Mire használhatjuk a rozmaringot? Hogyan tároljuk a friss fűszereket? Melyik ételhez, melyik való? Most mindezt megtudhatja!

Sokan nem tudják, hogy súlyos betegségeket is megelőzhetnek – megfelelő fűszerek használatával. Összeszedtük, mi javasolt és mi nem az egyes betegségeknél?

Sok olyan étel van, amely támogathatja az immunrendszerünket; lássunk ezek közül néhány olcsóbb, könnyen beszerezhetőt!

Sütőtök nagyon sokféle problémára nyújthat megoldást. Serkenti a máj működését, így kitűnő máj- és vesebetegségek esetén, remek hashajtó és béltisztító, tele fontos vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Most 3 receptet is közreadunk.

A cékla jótékony hatásairól ódákat lehetne zengeni, nemrég az is kuderült, hogy sportolóknak is tökéletes természetes teljesítményfokozó.

A citrom az egyik legsokoldalúbban felhasználható gyümölcs, de nemcsak vitamintartalma miatt jó, ha mindig van otthon. Lássuk, mi mindenre jó még a citrom!

Az elterjedt elképzelés szerint, ha a földre esett ételt elég gyorsan, néhány másodpercen belül felkapjuk, nyugodtan megehetjük, mert ennyi idő alatt egyszerűen nem kerül rá szennyeződés, sem pedig kórokozó. Valóban így van, vagy csak városi legenda az öt másodperces szabály?