Jelenlegi hely

Hirdetés

Gyorsabban szeretnél fogyni? Nem megfelelő az anyagcseréd? Ragyogóbb hajra vágysz? Túl száraz a bőröd? Semmi pánik, szerezz be egy üveg almaecetet, aztán figyeld az eredményt!

A hűtőszekrény rendkívül praktikus találmány, hiszen nemcsak hosszabb ideig fogyaszthatóvá teszi az ételeinket, de gyakran az élvezeti értéküket is növeli. Bizonyos élelmiszereknél azonban a hűtés kifejezetten káros lehet. Mely ételeket érdemes másutt tárolni?

Egészségtelen táplálkozás, dohányzás, mozgásszegény életmód. Számtalanszor hallottuk már, hogy ezek a tényezők károsan hatnak a szervezetünkre, kifejezetten a szívünkre. De azt tudjuk, hogy milyen hatással vannak rá az energiaitalok?

Félreismertük az instant kávét!

Nem olyan erős, mint a főzött, és nem is valódi kávéból készül. Ilyen és hasonló, lassan oldódó tévhiteket vettünk sorra egy kutatás alapján.

Egészséges, tápanyagokban gazdag, finom és nassolnivalónak sem utolsó! Az olajos magvak, csonthéjasok olyan „szuperélelmiszerek”, melyeket nyugodt szívvel beilleszthetünk az egészséges étrendbe. Lássuk, mely magvakat érdemes akár naponta fogyasztani!

A legegészségesebb élelmiszerek közé tartoznak a csírák: tele vannak tápanyagokkal, javítják az emésztésünket, serkentik az anyagcserét is. Miért olyan egészségesek a csírák? Kiderül!

Gondolná, hogy a diéta is eredményesebb, ha a nemekhez igazítjuk? Most egy kutatás is bebizonyítja, hogy férfiak és nők mástól fogynak.

Az antioxidánsok jelentősége a táplálkozásban

Vajon milyen jótékony összetevője van a vörösbornak, amitől egészségesebb a francia emberek szíve?

Ha olyan zöldséget keresünk, amely gyógyítja a szervezetünket, segít megelőzni a betegségeket, megszépít, ráadásul alacsony a kalóriatartalma, az uborka a tökéletes választás! Külsőleg és belsőleg egyaránt alkalmazhatjuk. 

A rebarbara igen különleges növény: kicsit zöldség, kicsit gyümölcs, és bár a levele káros lehet (és ezért sokan mérgezőnek tartják), a szára azonban nemcsak fogyasztható, de kifejezetten egészséges. Miért érdemes megkóstolni?