Jelenlegi hely

Hirdetés

Több érintett megfigyelhette már, hogy bizonyos ételek, étrend képes csökkenteni az ízületi gyulladás tüneteit. 

A magyar konyha egyik kedvelt alapanyaga a túró, ami a tej összes hasznos tulajdonságával rendelkezik, ezért akár napi szinten is érdemes beépíteni az étrendbe. Lássuk, miért szuperélelmiszer!

Nehéz elképzelni a kora őszt szilva nélkül: ehetjük magában, süthetjük süteménybe, készíthetünk belőle levest, a sűrű, utánozhatatlan ízű szilvalekvárról vagy a pálinkáról ne is beszéljünk. A szilva, illetve az aszalt szilva azonban az egészségünkre is nagyszerű hatással van.

A réz bevitelét az étkezésből fedezni igencsak nehézkes, a hiánytünetek pedig szinte ordítanak. Várandósság alatt is fontos pótolni, mutatjuk, hogyan!

Sokáig egy kicsit elfeledett zöldségnek számított a padlizsán, de az elmúlt évtizedekben hazánkban is nagyon népszerűvé vált. Nemcsak azért érdemes rendszeresen fogyasztani, mert igen sokoldalúan elkészíthető, hanem azért is, mert az egészségünkre is jó hatással van!

 A szénhidrátban túl alacsony vagy túl magas étrend megemeli a korai halálozás kockázatát a Lancet című folyóiratban megjelent új tanulmány szerint.

Ne hagyd el a lisztet – válassz egészségesebbet! Egyre többen keresik a teljes kiőrlésű lisztből készült termékeket, de vannak más lisztek is, melyek élettani szempontból előnyösebbek a fehérlisztnél. Lássuk a legjobbakat!

A pajzsmirigybetegségek terápiájában sok esetben nagy segítségre van a jód pótlása , ám sokan bajban vannak azzal, milyen dózisban is érdemes alkalmazniuk. Honnan lehet tudni, hogy elegendőt fogyasztunk belőle?

A keresztallergia, vagyis az orális allergia szindróma tulajdonképpen azt jelenti, hogy valamilyen étel elfogyasztása ugyanolyan vagy hasonló túlérzékenységi reakciót vált ki valakinél, mintha allergiát okozó pollen kerülne a szervezetébe.

Vérszegénységgel küzdesz? Méregteleníteni szeretnél? A betegségek megelőzésére és a tünetek kezelésére rengeteg zöldég közül válogathatsz a természet patikájából. Egy ilyen vitaminbomba és ásványianyag-forrás a cékla és annak levele, amely különböző formákban egész évben fogyasztható és sok betegségre jó hatással van.