Jelenlegi hely

Hirdetés!

A cékla jótékony hatásairól ódákat lehetne zengeni, nemrég az is kuderült, hogy sportolóknak is tökéletes természetes teljesítményfokozó. Miért ilyen egészséges a cékla?

10 fehérjeforrás - a húson túl

Egy átlagos felnőtt napi fehérjeszükséglete aktivitástól függően 70-100g. Ez a mennyiség húsevőkre és vegetáriánusokra egyaránt érvényes. Talán nem is gondolnánk, milyen értékes és ízletes fehérjeforrások állnak még rendelkezésünkre a nyilvánvaló és megszokott húson kívül. Következzen ezek közül most tíz, melyek átlagosan 4,6-16g fehérjét tartalmaznak adagonként.

A kókuszpálma Földünk egyik leghasznosabb növénye, többek között a csontritkulásban szenvedőknek is kedvező táplálék.Tudjon meg róla többet!

Néhány kultúrában még ma is fennmaradt az a szokás, hogy kenyérrel és sóval fogadják a vendégeket a barátság és a hűség jelképeként. Mi magyarok vendég nélkül is sok sót eszünk – hogyan tudjuk csökkenteni a mennyiségét? Erre adunk most tippeket. 

Az olívaolaj nem csak a szívünknek hanem a gyomrunknak is hasznos lehet. A szűz olívaolaj ugyanis megelőzheti és kezelheti a gyomorfertőzést.

Főleg a téli időszakban szervezetünknek szüksége van a megfelelő vitamin-és ásványianyag pótlására!

Aki tapasztalta már, milyen elemi erővel tud rátörni az emberre a cukor és a szénhidrát utáni vágy, tudja, hogy milyen nehéz ezt kontrollálni

Az anyasággal kapcsolatban a legtöbb esetben a szépet és a jót halljuk meg, és nem is nagyon akarunk beszélni kellemetlen dolgokról. De ettől még ott motoszkál minden kismama, és minden apuka fejében a kérdés: vajon kitágul majd a hüvely a szülés után?

stressz, humicin, huminsav, méregtelenítés, mérgek, nehézfém

A stressz ellen nem küzdeni kell, hisz az újabb stresszfaktor, nem érnénk vele semmit, hanem fellélegezni lelkiekben és összeszedni magunkat fizikailag. Hogyan álljunk neki?

Tévhitek és tények egy közkedvelt gyümölcsről: összeszedtük, valóban mennyi tápanyag és vitamin található a banánban. Hízáshoz például tökéletes!