Jelenlegi hely

Hirdetés

A magnézium az egyik leggyakoribb anyag a Földön és a szervezetünkben egyaránt. Több száz biokémiai folyamathoz szükséges a magnézium jelenléte, így ha túl kevés van belőle, az számos kellemetlen, fájdalmas tünettel járhat együtt. 

Ez egy olyan alkoholos ital, amelynek fogyasztásával megelőzhető a másnaposság.

Napi egy adag bab, borsó, csicseriborsó vagy lencse fogyasztása jelentős mértékben csökkenti a káros (LDL-) koleszterin szintjét, így a szív-érrendszeri kockázatot is.

Az egyik legtitokzatosabb mikrotápanyag, amelyről szinte alig tudunk valamit. Létezik-e egyáltalán hiánybetegsége, és ha igen, miért pont a cukorbetegek veszélyeztetettek leginkább?

A nélkülözhetetlen vas 2.

A vashiányos állapot vérszegénységhez vezethet. Normális esetben a szükséges mennyiségű vasat helyes étrenddel biztosítani tudjuk, most azt is megtudhatjuk, miként.

 

Energia kell, de az energiaital megfontolandó! Az utóbbi években népszerű energiaitalok egyáltalán nem veszélytelenek.

A jó pezsgőt nem csak az íze határozza meg, hanem az is, hogyan mozognak benne a buborékok.

A világon minden negyedik embert érintheti a cinkhiány. Ez a hiánybetegség sok szervrendszerünket érintheti, és többek között haj- és bőrproblémákat, az immunrendszer gyengülését, étvágytalanságot és pszichés zavarokat is okozhat.

7 tévhit a zsírokról

A zsír szó hallatán valószínűleg nem az egészséges táplálkozás jut az eszünkbe. A zsírok, olajok az egyik leginkább félreértelmezett tápanyagcsoport, melyekről évtizedek óta tévhitek és féligazságok keringenek a köztudatban. Szemléletváltás szükséges ezen a területen, és tudatosítani kell mindenkiben, hogy egyes zsírok fogyasztása elengedhetetlen az egészség megtartásához, míg mások szigorúan kerülendők.

Tévhitek és tények egy közkedvelt gyümölcsről: összeszedtük, valóban mennyi tápanyag és vitamin található a banánban. Hízáshoz például tökéletes!